home Icon
  • Californië
  • Sacramento
home Icon

Virtueel kantoor in Sacramento

/Aanwezigheid in een handomdraai/WERKPLEK ON DEMAND
Bouw een zakelijke aanwezigheid op met een virtueel kantoor in in Sacramento. Ons uitgebreide, wereldwijde netwerk van werkplekken biedt u een echt zakelijk adres op een toplocatie, met tal van opties voor zakelijke post service en services voor telefoonbeantwoording, en toegang tot vergaderruimtes en bureaus wanneer u deze nodig heeft.
Hoe wij u kunnen ondersteunen in in Sacramento :
  • bullet IconEen professioneel zakelijk adres op een toplocatie
  • bullet IconInclusief optionele service voor telefoonbeantwoording
  • bullet IconWereldwijde business lounge en credits voor dagkantoren bij geselecteerde abonnementen
Koop nu
phone iconOf bel ons op+44 20 3839 9912

Flexibele workspace ontworpen rondom uw behoeften

Onze flexibele, volledig aanpasbare kantoorverhuur is beschikbaar per uur, per dag, of zolang als u nodig heeft.

Privékantoren

Een reeks kant-en-klare, volledig uitgeruste kantoren met alles wat u nodig heeft om aan de slag te gaan.

  • calendarPer maand of per jaar
  • TeamsTeams van alle formaten
Vanaf $ 295 per persoon per maand

Aangepaste kantoren

Wanneer een standaardoplossing gewoonweg niet volstaat. Pas alle elementen van uw ruimte aan, inclusief meubilair en branding.

  • brandPer maand, per jaar + maatwerk
  • TeamsTeams van alle formaten
Vanaf $ 295 per persoon per maand

Dagkantoren

Een professionele kantoorruimte on demand. Perfect wanneer u zich moet concentreren en uw beste werk moet verrichten.

  • 24 hour accessPer uur of per dag
  • TeamsTeams van alle formaten
Vanaf $ 89 per dag

Kantoor-membership

Flexibele toegang tot dagkantoren waar en wanneer u wilt, op duizenden locaties wereldwijd.

  • Flexible paymentVijf, tien of een onbeperkt aantal dagen per maand
Vanaf $ 225 per maand

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag
Kies een hot desk voor een dag of reserveer een vaste werkplek op duizenden locaties.

Vaste werkplek

Huur zoveel bureaus als u nodig hebt in een dynamische, gemeenschappelijke kantoorruimte. Inclusief een zakelijk adres en opslagmogelijkheden.

  • Office deskGereserveerde permanente werkplek
Vanaf $ 199 per persoon per maand

Coworking voor een dag

On-demand toegang tot inspirerende, coworkingruimtes in een kantoortuin, zodat er altijd een bureau is wanneer u er een nodig hebt.

  • 24 hour accessHot desking per uur of per dag
Vanaf $ 45 per dag

Coworking-membership

Wilt u regelmatiger een hot desk gebruiken? Huur een bureau voor 5, 10 of een onbeperkt aantal dagen per maand.

  • Flexible paymentHot desk, zo vaak als nodig is
Vanaf $ 119 per maand

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag
We hebben het perfecte pakket voor uw bedrijf, afhankelijk van hoe virtueel of fysiek uw aanwezigheid moet zijn.

Zakelijk adres

Bouw uw bedrijf op en verbeter uw geloofwaardigheid met een virtueel adres voor uw bedrijf op een van onze meer dan 4000 locaties.

  • GlobalOveral een virtuele aanwezigheid
Vanaf $ 49 per maand

Virtueel kantoor

Een prestigieus zakelijk adres, met telefoondiensten, een virtuele receptionist en toegang tot ons wereldwijde netwerk van business lounges.

  • KantoorruimteOns populairste pakket
Vanaf $ 155 per maand

Virtueel kantoor plus

Dit alles vindt u in onze Virtueel kantoor bundels, plus toegang tot onze vergaderruimtes en 5 dagen kantoorruimte per maand.

  • LidmaatschapOns uitgebreidste pakket
Vanaf $ 235 per maand

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag
Vergaderruimtes voor alle doeleinden, overal ter wereld. Beschikbaar per uur, per dag of zo lang als nodig.

Vergaderruimte

Perfecte locaties om elkaar te ontmoeten, samen te werken en sollicitatiegesprekken te houden. Beschikbaar per uur met ons team op locatie ter ondersteuning.

  • Informeer nuMeer dan 10.000 om uit te kiezen
Vanaf $ 19 per uur

Ruimtes voor sollicitatiegesprekken

Professionele, privéruimtes voor sollicitatiegesprekken, jaarlijkse beoordelingen of voor het uitvoeren van een onderzoeksgroep.

  • TeamsEen goede indruk maken
Vanaf $ 19 per uur

Trainingsruimte

Perfect als u een speciaal ingerichte ruimte nodig heeft met bureaus, whiteboards en schermen voor trainingen.

  • No capitalIngericht voor leren
Vanaf $ 19 per uur

Boardrooms

Een professionele kantoorruimte on demand. Perfect wanneer u zich moet concentreren en uw beste werk moet verrichten.

  • TeamsRuimte om indruk te maken
Vanaf $ 19 per uur

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag

Virtueel kantoor in Sacramento

    500 Capitol Mall

    500 Capitol Mall Downtown, Suite 2350, Sacramento, CA, 95814, USA

    When it comes to working in the Sacramento central business district, it doesn’t get better than this prestigious location. 500 Capitol Mall is in the heart of downtown with excellent links across the city, thanks to its proximity to Interstate 5 and Sacramento Valley Station.

    Standing at 25 storeys tall, this eye-catching exterior gives way to a bright, modern interior designed to offer comfort and an environment for productivity. There’s lots to explore in the surrounding area, from theatres and cinemas to riverfront parks.

    Privékantoren vanaf$ 375 /mOntvang een prijsopgave
    Dagkantoren vanaf$ 109 /dNu boeken

    1610 R Street

    1610 R Street 3rd and 4th Floors, Sacramento, CA, 95811, USA

    Overlooking the historic Midtown of Sacramento, the flexible co-working spaces at 1610 R Street give enterprising California professionals a dynamic location to work. On the top floor of a modern development, the offices, meeting rooms and shared workspaces of this inspiring business centre offer entrepreneurs and creatives a fantastic environment to work in. Each one of these unique spaces is outfitted with high-speed Wi-Fi, and has access to some of the site’s incredible amenities, such as bike racks, shower facilities, bars and cafes.

    The building is directly across the street from Sacramento's busiest light rail station – 16th Street Station (EB), and a short walk from the Q St & 13th St (EB) Bus Station. Its location in the middle of the city’s bustling suburbs gives it a small-town neighbourhood feel that translates nicely into surroundings, flush with eateries and restaurants. What’s more, this central positioning gives you access to many of the local parks and attractions, with Truitt Bark Park, and Fremont Park a short journey away, and the California Museum and California State Capitol Museum within quick driving distance.

    2180 Harvard St

    2180 Harvard St. Suite 100, Sacramento, CA, 95815, USA

    Benefit from Sacramento’s business friendly environment by securing flexible office space at 2180 Harvard Street. Position your business in the state capital, where businesses in sectors related to government affairs, lobbying, consulting and public policy are entitled to unique opportunities. Become part of a supportive ecosystem as you collaborate with others in dynamic coworking space in the heart of California. Enjoy seamless travel, allowing you to enjoy your morning commute. Choose to park your vehicle in our covered on-site parking lot, or if you prefer public transportation, soak in the views of the city on your 5-minute walk to Swanston light rail station.

    Whether you’re working solo or as part of a team, 2180 Harvard Street has everything you need from hot-desking to dedicated workspaces, private offices, to spacious conference rooms. Book our fully serviced meeting rooms in advance of client visits using our easy-to-use app, giving you optimal time to prepare for that big pitch. Balance productivity with a relaxing break in our outdoor seating area or enjoy a light snack and some barista brewed coffee in our stocked kitchens. After work, explore stunning green areas nearby before finding local cafés and restaurants for some tasty American cuisine.

    1651 Response Rd

    1651 Response Rd 3rd Floor, Sacramento, CA, 95815, USA

    Discover premium office space at a prime location in Sacramento, the capital city and fastest-growing major city in California. Choose a base that’s seen diversification in its local economy in recent years, with gains being made in healthcare, manufacturing and technology. Travel easily with Interstate 80 being the major east-west route, ideal for attracting guests from San Francisco in the west and Reno in the east. Prefer public transport? Response Rd & Challenge Rd Bus Stop and Swanston Station Light Rail Station are just 150m and 3.85km away respectively. If you’re expecting overseas guests, drive 24km to greet them at Sacramento International Airport.

    Get all the business support you need to succeed in this modern building in Sacramento. Whether you’re collaborating in our fully furnished coworking areas, pitching in our quiet meeting rooms or working solo in our private spaces, our professional offices with business-grade WiFi give you the perfect platform to thrive. After being served a warm welcome from the reception team, hot barista-style coffee is available to help spring you and your team into action. When it’s time to escape the office, enjoy some ‘you time’ at the local parks, museum and cinema, or treat colleagues and clients at the local seafood restaurant.

    red-dot-label

    Center binnenkort geopend

    Privékantoren vanafNeem contact met ons opOntvang een prijsopgave
    Dagkantoren vanafNeem contact met ons opNu boeken

    Kantoorpakketten voor regelmatige toegang.

    Kantoor-memberships bieden toegang tot locaties in elke grote plaats en stad. Met lage prijzen en flexibele voorwaarden.

    Kantoorruimte (maandelijkse prijzen)

    5 dagen($ 225 per maand
    10 dagen($ 319 per maand
    30 dagen($ 549 per maand

    We hebben alles voor Sacramento

    Get ready to do business in one of the state’s fastest growing cities by establishing a presence in Sacramento instantly. With a Virtual Office, you can enjoy a business address in a prime location and the benefits of always being reachable, wherever you are.

    Virtuele kantoren in Sacramento die voor u werken
    Fast track your presence in the rapidly growing city of Sacramento with an instant business address in a prime location. Our Virtual Office solution means you can focus on building your business the way you do it best, while we our professional reception team takes care of your calls and mail. And when you need to pitch to clients or interview candidates, you can easily access community Meeting Rooms and a place to work at our conveniently located centres.
    Of ontdek het volledige netwerk van virtuele kantoren in Californië .

    Antwoord op uw vragen over virtuele kantoren in Sacramento

    Ons team staat klaar om uw vragen te beantwoorden.
    Zet uw bedrijf op de kaart in Sacramento met een virtueel kantoor. We hebben een keuze aan virtuele kantoorlocaties beschikbaar in de omgeving, met prijzen variërend van $ 49 per maand tot $ 136 per maand.
    Bij Regus bieden we een verscheidenheid aan professionele services voor virtuele kantoren in Sacramento  waarmee u elke kans optimaal kunt benutten. Kies voor een nieuw zakelijk adres op een toplocatie als onderdeel van onze virtueel-kantoorbundels. We kunnen u ook voorzien van een lokaal telefoonnummer, telefoonbeantwoording en een service voor het doorsturen van post, zodat u zich kunt concentreren op wat echt belangrijk is. Wij zorgen voor de rest. Onze bundels voor virtueel kantoor en virtueel kantoor plus geven u ook onbeperkte toegang tot onze business lounges. Met de plus-bundel geniet u ook van het gebruik van een kantoor of coworking-ruimte gedurende vijf dagen per maand.
    Als u liever geen langdurige verplichting aangaat, zijn onze virtuele kantoren beschikbaar vanaf minimaal één maand op basis van een maandelijkse overeenkomst.
    In de meeste landen en regio's kunt u uw nieuwe virtuele kantooradres gebruiken op al uw marketingmateriaal, waaronder uw website, visitekaartjes en briefpapier. Regels voor virtuele kantoren zijn afhankelijk van het land of de regio. Het product is mogelijk niet beschikbaar in sommige gebieden en er zijn beperkingen en restricties van toepassing. In sommige regio's is het niet toegestaan een bedrijf te registreren onder een virtueel kantooradres. Vraag uw verkoopvertegenwoordiger altijd naar de plaatselijke wetten en regels voordat u tot aankoop overgaat.
    We begrijpen maar al te goed dat in de bedrijfswereld zaken snel kunnen veranderen. Als u uw adres naar een ander centre moet verhuizen, doen wij dat graag voor u en zonder extra kosten.
    Om uw virtueel-kantoorbundel aan te passen of te annuleren, neemt u best contact op met een van onze teamleden.
    Wij kunnen uw post dagelijks, wekelijks of maandelijks doorsturen tegen een kleine vergoeding. We kunnen uw post ook scannen en deze digitaal doorsturen of u kunt uw correspondentie persoonlijk afhalen op het adres van uw virtueel kantoor.
    Al onze virtuele kantoren werken vanuit echte business centres die ter plaatse bemand worden door professionele teams. Ze behandelen uw post en sturen uw correspondentie naar u door, terwijl onze getrainde virtuele receptionisten uw telefoontjes beantwoorden.
    Ja, u kunt profiteren van een speciaal regionaal of nationaal nummer en uw lokale aanwezigheid nog geloofwaardiger maken.

    * Alle weergegeven prijzen zijn geldig op het moment van aanvraag op basis van contracten van 24 maanden. Prijzen zijn onder voorbehoud en variëren afhankelijk van de specifiek geselecteerde producten en services. Kantoorruimte en prijzen voor coworking gelden per persoon per maand en zijn afhankelijk van beschikbaarheid. Voorwaarden zijn van toepassing.