Sorry, we kunnen {{term}}niet vinden. Probeer het nog eens.

Virtueel Kantoor in Tokyo, OpenOffice Gotanda Eki Nishiguchi

Gotanda Sun Heights, Building 2F, 1-26-2, Nishi-Gotanda, Shinagawa-ku, Tokyo, 141-0031

Co-working, serviced offices and meetings rooms in the heart of Gotanda’s central shopping district.

In the north west of the Shinagawa ward, the shopping district of Nishigotanda is a perfect place for you to do business. At Gotanda Sun Heights, an Open Office location, you’re able to come and go as you please in this conveniently placed and well-equipped working space. With offices to hire, co-working areas, meeting spaces and virtual office services, all in a great Tokyo location, you’ll be able to conduct business in a professional and highly connected environment. Nearby Gotanda station is on the main Yamanote Line, as well as being the terminus for the Tokyu Ikegami light rail line, and also the easiest way to get to the Airport with the Toei Asakusa line.

These fantastic transport links ensure you’re never far from the vibrant centre of the Tokyo metropolitan area. The workspace is 15 minutes away from the Metropolitan Teien Art Museum, housed in a beautiful art deco imperial mansion, a cultural location sure to inspire some shrewd business acumen. And when you’re feeling hungry, either at lunch or after a hard day’s work, you’ll be pleased to discover that the Nishigotanda area has plenty of quality bars, restaurants and shops, so you’ll never find yourself having to trek far for some sumptuous food and drink.

Meer...
Koop nu

Virtueel Kantoor in Tokyo, OpenOffice Gotanda Eki Nishiguchi

Gotanda Sun Heights, Building 2F, 1-26-2, Nishi-Gotanda, Shinagawa-ku, Tokyo, 141-0031

Co-working, serviced offices and meetings rooms in the heart of Gotanda’s central shopping district.

In the north west of the Shinagawa ward, the shopping district of Nishigotanda is a perfect place for you to do business. At Gotanda Sun Heights, an Open Office location, you’re able to come and go as you please in this conveniently placed and well-equipped working space. With offices to hire, co-working areas, meeting spaces and virtual office services, all in a great Tokyo location, you’ll be able to conduct business in a professional and highly connected environment. Nearby Gotanda station is on the main Yamanote Line, as well as being the terminus for the Tokyu Ikegami light rail line, and also the easiest way to get to the Airport with the Toei Asakusa line.

These fantastic transport links ensure you’re never far from the vibrant centre of the Tokyo metropolitan area. The workspace is 15 minutes away from the Metropolitan Teien Art Museum, housed in a beautiful art deco imperial mansion, a cultural location sure to inspire some shrewd business acumen. And when you’re feeling hungry, either at lunch or after a hard day’s work, you’ll be pleased to discover that the Nishigotanda area has plenty of quality bars, restaurants and shops, so you’ll never find yourself having to trek far for some sumptuous food and drink.

+81 8041040800

  • Volledig scherm
  • Routebeschrijving
  • Street View
Bekijk alle locaties in Tokyo

Wereldwijd vertrouwd

LinkedIn
Cigna
Accenture
Koop nu

Waarom kiezen voor een Regus virtueel kantoor?

Zakenadres

Zet uw kantoor op een toplocatie op tegen minimale kosten.

Telefoondiensten

Ontvang een lokaal nummer en laat iemand uw telefoontjes aannemen.

Maak uw pakket volledig op maat

Geef telefoonbeantwoording en het gebruik van een privékantoor een centrale plek in uw keuze.

Makkelijk om te verhuizen

Verplaats kosteloos uw contract naar een van onze andere adressen.

Zakelijke post service

Laat uw post naar een willekeurig Regus-adres sturen en laat dit naar u doorsturen of haal het zelf op.

Kies een pakket voor uw virtueel kantoor

Een zakelijkepostservice met professionele, geloofwaardige adressen voor uw bedrijf

Zakelijk adres

Vestig uw bedrijf op de beste locatie met een betrouwbaar adres en zakelijke postservices.

Virtual office service includes mail handling and telephone answering

Virtueel kantoor

Een zakelijk adres met een zakelijke postservice en telefoondiensten, plus toegang tot ons wereldwijde netwerk van business lounges waar u meteen aan de slag kunt gaan.

Virtual Office plus omvat een zakelijk adres, postverwerking, telefoonbeantwoording en gratis toegang tot business lounges.

Virtueel kantoor plus

Geniet van het volledige virtuele kantoorpakket met een zakelijk adres, zakelijke postservice, telefoondiensten en gratis toegang tot business lounges, plus toegang tot een privékantoor in het center van uw keuze.

Alle prijzen zijn inclusief

Betaal alleen voor wat u daadwerkelijk nodig heeft. Of het nu gaat om een zakelijke post service of een volledig virtueel kantoor

Toegang tot het wereldwijde netwerk van Regus-businesscentres op 3000 locaties

Regus-netwerk

  • Toegang tot een wereldwijd netwerk van business centers
  • Kies uit meer dan 3000 toplocaties
Een virtueel adres om post te ontvangen en telefoonbeantwoording met uw bedrijfsnaam

Virtueel adres

  • Ontvang post; de telefoon wordt opgenomen met uw bedrijfsnaam
  • Een permanente kantoorruimte is niet nodig
Koop nu

Meer manieren om te werken in Tokyo

Wij bieden meer dan alleen kantoorruimte

...

Professionele vergader-, pitch-, interview-, en trainingsruimtes in Tokyo, OpenOffice Gotanda Eki Nishiguchi

Vergaderruimte

Klaar om te beginnen - in orde gemaakt voor uw aankomst, u hoeft alleen maar op te dagen en u kunt aan de slag gaan

Dagkantoor

Betaal alleen voor wat u nodig hebt - kies een lidmaatschapsvorm op basis van de ruimte die u het meest gebruikt

Business lounge

Gehandicaptenvoorzieningen}

Beheer uw kantoorruimte via de Regus-app

Regel alles, waar u ook bent

Download de Regus App via de Apple App Store of Google Play.

Download de Regus-app in de Apple App Store      Download de Regus-app in de Google Play Store

Aan de slag

Voor elk bedrijf en elk budget zullen wij u helpen met het vinden van de juiste werkplek.

Aan de slag

Voor elk bedrijf en elk budget zullen wij u helpen met het vinden van de juiste werkplek.