Sorry, we kunnen {{term}}niet vinden. Probeer het nog eens.

Kantoorruimte huren in Glen Abbey

1155 North Service Road West, Oakville, Ontario, L6M 3E3

Clients enjoy the best of all worlds with the Oakville Centre which is set in a vibrant, lakeside town just a short commute from downtown Toronto and the US border. The beautiful Greater Toronto Area location is one of Canada's most affluent towns making it an excellent site for new and expanding businesses. And it is convenient for doing business in Canada's largest city.

Toronto is one of the world's top financial centres and is a major centre of higher education and research with the University of Toronto consistently ranked one of the best in the world. It is also home to one of the world's largest stock exchanges and the headquarters of Canada's Big Five banks. The majority of Canada's major corporations are also based in Toronto.

Meer...
Wat is beschikbaar

Kantoorruimte huren in Glen Abbey

1155 North Service Road West, Oakville, Ontario, L6M 3E3

Clients enjoy the best of all worlds with the Oakville Centre which is set in a vibrant, lakeside town just a short commute from downtown Toronto and the US border. The beautiful Greater Toronto Area location is one of Canada's most affluent towns making it an excellent site for new and expanding businesses. And it is convenient for doing business in Canada's largest city.

Toronto is one of the world's top financial centres and is a major centre of higher education and research with the University of Toronto consistently ranked one of the best in the world. It is also home to one of the world's largest stock exchanges and the headquarters of Canada's Big Five banks. The majority of Canada's major corporations are also based in Toronto.

Wat is beschikbaar

+1 (289) 291-4000

  • Volledig scherm
  • Routebeschrijving
  • Street View
Bekijk alle locaties in Oakville

Wereldwijd vertrouwd

LinkedIn
Cigna
Accenture

Waarom kiezen voor een Regus kantoor?

Gemeubileerde kantoren

Modern meubilair en supersnel internet zijn inbegrepen

Alle prijzen zijn inclusief

Betaal simpelweg één totaalprijs voor alle benodigdheden voor uw werkplek

Vergroot de ruimte

Voeg meer ruimte toe wanneer u nieuw personeel aantrekt.

Tijdelijke kantoren

Richt uw projectkantoor op en annuleer uw plan met een maand opzegtermijn.

Kies het type kantoorruimte dat u nodig heeft:

Kantoren met ramen Glen Abbey bieden een privé kantoorruimte met uitzicht

Kantoor aan het raam

Een privékantoor met uitzicht is beschikbaar in al onze centers.

Binnenkantoren in Glen Abbey bieden kantoorruimtes tegen lage kosten

Kantoorinterieur

Een regulier Regus kantoor, zonder uitzicht: onze goedkoopste kantoorruimte.

Kantoorsuites in Glen Abbey zijn een combinatie van kantoorruimte en vergaderruimte

Kantoorsuite

De combinatie van kantoor en een vergaderruimte bevat doorgaans twee bureaus en een vergadertafel.

Gedeelde werkplekken in een gedeeld kantoor in Glen Abbey

Co-working

Kantoorruimte in een gemeenschappelijk kantoor, dat beschikbaar is op basis van 'first come first served'.

Alle prijzen zijn inclusief

Betaal één totaalprijs voor een volledig gemeubileerd kantoor, inclusief kantoormeubilair, wifi, telefoontoestellen, nutsvoorzieningen en een bemande receptie.

U hoeft alleen apart te betalen voor verbruiksartikelen, zoals koffie, kopieën en telefoongesprekken.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Uitbreiden wanneer dat nodig is

  • U gebruikt en betaalt alleen maar voor de ruimte die u nodig heeft
  • Start klein en voeg meer ruimte en werkstations toe naarmate uw onderneming groeit
Keukenruimte met de nodige faciliteiten om thee en koffie te zetten

Pas uw kantoor aan

  • Meubilair, lay-out en decoraties afgestemd op uw wensen
Regus is wereldwijd aanwezig en Lounge-membership is gratis inbegrepen

Wereldwijd aanwezig

  • Lounge-membership is gratis inbegrepen
  • Krijg toegang tot onze business lounges overal ter wereld
Veilig, zeer snel internet inclusief instellen beschikbaar

Administratieve ondersteuning

  • Bemande receptie en zakelijke postservice zijn inbegrepen
  • Er is hulp beschikbaar voor administratieve taken zoals het versturen van post en het maken van kopieën
Veilig internet op topniveau, wifi, telefoontoestellen en -lijnen

Technologie

  • Veilig internet op topniveau, wifi, telefoontoestellen en -lijnen
  • Gebruik van 50 miljoen hotspots met wifi-verbindingen over de hele wereld
Collaboratieve werkruimte in een sociale, gedeelde omgeving

Werkplek

  • Modern en ergonomisch kantoormeubilair
  • Een professionele zakelijke omgeving
  • Gezellige locaties in de plaatsen waar u wilt werken
  • Gebruik van vergaderruimtes per uur
Meeting and office facilities at Glen Abbey

Faciliteiten

  • Een receptioniste om gasten te woord te staan
  • Een gemeenschappelijke keuken met faciliteiten voor thee en koffie
  • Business lounge en een kleinere pauzeruimte
  • Alle kosten van nutsvoorzieningen inbegrepen
  • Schoonmaak en onderhoud van het kantoor
  • Toegang tot printer, scanner en kopieerapparaat
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Voordelen

  • Exclusieve toegang tot het Regus Marketplace-programma met kortingen op toonaangevende merken
  • Up-to-date agenda van evenementen en activiteiten binnen de Regus-gemeenschap
  • Regus app om uw werkplek te boeken met meer mogelijkheden

Meer manieren om te werken in Oakville

Wij bieden meer dan alleen kantoorruimte

...

Membership biedt wereldwijd toegang tot inloopwerkruimtes met een ruim aanbod aan membership-niveaus

Membership

Wereldwijde toegang tot werkplekken waar u kunt binnenlopen, diverse niveaus van lidmaatschap, geschikt voor alle budgetten en manieren van werken.

Professionele vergader-, pitch-, interview-, en trainingsruimtes in Glen Abbey

Vergaderruimte

Professionele ruimtes voor vergaderingen, pitches, cursussen en sollicitaties. Voorzien van wifi, projectoren, whiteboards en met ondersteuning van ons team.

Virtuele kantoren in Glen Abbey bieden een prestigieus adres en een ruim aanbod aan ondersteunende diensten

Virtueel kantoor

Het juiste imago voor uw bedrijf, met een prestigieus adres en een ruim aanbod aan ondersteunende diensten.

Beheer uw kantoorruimte via de Regus-app

Regel alles, waar u ook bent

Download de Regus App via de Apple App Store of Google Play.

Download de Regus-app in de Apple App Store      Download de Regus-app in de Google Play Store

Wat biedt een Regus-kantoor?

Regus verhuurt kantoorruimte in zakelijke centra rond Nederland Elk privékantoor kan worden opgewaardeerd om meer bureaus toe te voegen of om te verhuizen zonder extra kosten. We verhuren ook tijdelijke kantoren om de duur van een project te dekken, met flexibele contracten vanaf één maand.

Onze kantoren zijn voorzien van meubels, hoge snelheid internet en een bemande receptie. Extra diensten zoals vergaderzalen en virtuele kantoren zijn eveneens beschikbaar. U kunt kiezen uit binnen- en raamkantoren en bieden ook diverse suites aan - een klein kantoor met bijbehorende vergaderruimtes.

Aan de slag

Voor elk bedrijf en elk budget zullen wij u helpen met het vinden van de juiste werkplek.

Aan de slag

Voor elk bedrijf en elk budget zullen wij u helpen met het vinden van de juiste werkplek.