home Icon
  • Canada
  • Ottawa
home Icon

Vergaderruimtes in Ottawa

/Per uur reserveren/Volledig uitgerust
Onze vergaderruimtes in Ottawa zijn perfect voor brainstormsessies met collega's, om indruk te maken op klanten of voor het houden van productieve trainingssessies. U kunt de vergaderruimtes per uur of per dag reserveren en ons supportteam op locatie staat altijd voor u klaar.
Hoe wij u kunnen ondersteunen in in Ottawa :
  • bullet IconTrainingsruimtes, evenementenruimtes en conferentiezalen
  • bullet IconBoek per uur of per dag
  • bullet IconCoworking voor een dag voor on-demand gebruik wanneer u dat nodig hebt
Nu boeken
phone iconOf bel ons op+44 20 3839 9912

Flexibele workspace ontworpen rondom uw behoeften

Onze flexibele, volledig aanpasbare kantoorverhuur is beschikbaar per uur, per dag, of zolang als u nodig heeft.

Privékantoren

Een reeks kant-en-klare, volledig uitgeruste kantoren met alles wat u nodig heeft om aan de slag te gaan.

  • calendarPer maand of per jaar
  • TeamsTeams van alle formaten
Vanaf $ 195 per persoon per maand

Aangepaste kantoren

Wanneer een standaardoplossing gewoonweg niet volstaat. Pas alle elementen van uw ruimte aan, inclusief meubilair en branding.

  • brandPer maand, per jaar + maatwerk
  • TeamsTeams van alle formaten
Vanaf $ 195 per persoon per maand

Dagkantoren

Een professionele kantoorruimte on demand. Perfect wanneer u zich moet concentreren en uw beste werk moet verrichten.

  • 24 hour accessPer uur of per dag
  • TeamsTeams van alle formaten
Vanaf $ 69 per dag

Kantoor-membership

Flexibele toegang tot dagkantoren waar en wanneer u wilt, op duizenden locaties wereldwijd.

  • Flexible paymentVijf, tien of een onbeperkt aantal dagen per maand
Vanaf $ 279 per maand

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag
Kies een hot desk voor een dag of reserveer een vaste werkplek op duizenden locaties.

Vaste werkplek

Huur zoveel bureaus als u nodig hebt in een dynamische, gemeenschappelijke kantoorruimte. Inclusief een zakelijk adres en opslagmogelijkheden.

  • Office deskGereserveerde permanente werkplek
Vanaf $ 169 per persoon per maand

Coworking voor een dag

On-demand toegang tot inspirerende, coworkingruimtes in een kantoortuin, zodat er altijd een bureau is wanneer u er een nodig hebt.

  • 24 hour accessHot desking per uur of per dag
Vanaf $ 29 per dag

Coworking-membership

Wilt u regelmatiger een hot desk gebruiken? Huur een bureau voor 5, 10 of een onbeperkt aantal dagen per maand.

  • Flexible paymentHot desk, zo vaak als nodig is
Vanaf $ 149 per maand

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag
We hebben het perfecte pakket voor uw bedrijf, afhankelijk van hoe virtueel of fysiek uw aanwezigheid moet zijn.

Zakelijk adres

Bouw uw bedrijf op en verbeter uw geloofwaardigheid met een virtueel adres voor uw bedrijf op een van onze meer dan 4000 locaties.

  • GlobalOveral een virtuele aanwezigheid
Vanaf $ 75 per maand

Virtueel kantoor

Een prestigieus zakelijk adres, met telefoondiensten, een virtuele receptionist en toegang tot ons wereldwijde netwerk van business lounges.

  • KantoorruimteOns populairste pakket
Vanaf $ 179 per maand

Virtueel kantoor plus

Dit alles vindt u in onze Virtueel kantoor bundels, plus toegang tot onze vergaderruimtes en 5 dagen kantoorruimte per maand.

  • LidmaatschapOns uitgebreidste pakket
Vanaf $ 265 per maand

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag
Vergaderruimtes voor alle doeleinden, overal ter wereld. Beschikbaar per uur, per dag of zo lang als nodig.

Vergaderruimte

Perfecte locaties om elkaar te ontmoeten, samen te werken en sollicitatiegesprekken te houden. Beschikbaar per uur met ons team op locatie ter ondersteuning.

  • Informeer nuMeer dan 10.000 om uit te kiezen
Vanaf $ 29 per uur

Ruimtes voor sollicitatiegesprekken

Professionele, privéruimtes voor sollicitatiegesprekken, jaarlijkse beoordelingen of voor het uitvoeren van een onderzoeksgroep.

  • TeamsEen goede indruk maken
Vanaf $ 29 per uur

Trainingsruimte

Perfect als u een speciaal ingerichte ruimte nodig heeft met bureaus, whiteboards en schermen voor trainingen.

  • No capitalIngericht voor leren
Vanaf $ 29 per uur

Boardrooms

Een professionele kantoorruimte on demand. Perfect wanneer u zich moet concentreren en uw beste werk moet verrichten.

  • TeamsRuimte om indruk te maken
Vanaf $ 29 per uur

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag

Vergaderruimtes in Ottawa

    396 Cooper St

    396 Cooper St. 4th Floor, Ottawa, ON, K2P 0G8, CAN

    Hit new targets with flexible workspace at 396 Cooper Street, Ottawa. Work where culture and commerce thrive together from the heart of lively Centretown, neighbouring federal departments, management consultancies, and lifestyle brands.

    Unleash your creativity and uncover new ideas in stylish offices and comfortable meeting rooms. When it’s time to switch off, step into the streets of Centretown to unwind. With all sorts of restaurants, bars, and cultural attractions a short walk away, you’re spoilt for choice.

    Privékantoren vanaf$ 209 /mOntvang een prijsopgave
    Dagkantoren vanaf$ 69 /dNu boeken

    116 Lisgar St

    116 Lisgar St 6th Floor, Ottawa, ON, K2P 0C2, CAN

    Make the presence of your business known with office space in a prominent location across the street from Ottawa City Hall and the Ontario Provincial Court House. This central location is a hub for public services, technology, healthcare and tourism. It’s also incredibly easy to reach. The workspace is a 2-minute walk from Nepean bus stop, an 11-minute walk from Ouest Light rail station and just a 20-minute’ drive from Ottawa train station. If you travel domestically for work or welcome clients from overseas, Ottawa Macdonald-Cartier International Airport is just a 20-minute drive away. Whatever the scale of your operation, you’ll find everything your business needs to thrive.

    Head up to the 6th floor and you’ll find a workspace that provides you with flexibility to work in a way that suits you. Work in collaborative, open-plan coworking spaces or move to one of our private offices to discuss confidential matters, or simply to find focus. Bring people and teams together in person, or virtually, in stylish meeting rooms fitted with state-of-the-art videoconferencing technology. Socialise with colleagues and network with fellow professionals over a barista-brewed coffee in our communal kitchen and communal spaces. Entertain clients after work in one of Ottawa’s finest restaurants or take in the vibrant and diverse culture of neighbourhoods near Lisgar St.

    66 Slater Street

    135 Laurier Avenue West, Ottawa, ON, K1P 5J2, CAN

    Corner the market with this great place to do business in downtown Ottawa

    Stand out from the crowd when you relocate your business to this high-profile corner plot in the heart of downtown Ottawa in Ontario, Canada. This 23-story high-rise with no less than seven elevators and extensive secure underground parking has views across to Parliament Hill which never fail to impress. Meanwhile, a two story shared lobby floods this communal area with light, delivering the wow factor to your clients and guests from the moment they step inside.

    Sharing our multi-tenanted 66 Slater Street workspace will have you rubbing shoulders with major players from a range of industries, chatting over a coffee or in the kitchen, while the building’s redesign to incorporate numerous communal areas and meeting rooms makes coworking a breeze. Five full floors of accommodation are available on levels two to six, as well as some of the ground floor – that’s almost 7,000 square metres in total. Just a few short steps away from planned LRT stations scheduled to start running in 2019, it couldn’t be better located, while virtual office solutions are available on request as well.

    116 Albert Street

    116 Albert Street Suites 200 & 300, Ottawa, ON, K1P 5G3, CAN

    Place your business at the heart of Ottawa in our impressive 116 Albert Street offices. Positioned on the corner of two of the capital’s busiest streets, you’re at the centre of the city’s financial area here.

    Work productively in stylish interiors and relax on the comfortable sofas in our sociable break-out spaces. After a productive day of meetings, treat clients to a show at the nearby National Arts Centre.

    Kantoorpakketten voor regelmatige toegang.

    Kantoor-memberships bieden toegang tot locaties in elke grote plaats en stad. Met lage prijzen en flexibele voorwaarden.

    Kantoorruimte (maandelijkse prijzen)

    5 dagen($ 279 per maand
    10 dagen($ 425 per maand
    30 dagen($ 709 per maand

    We hebben alles voor Ottawa

    Close to Montreal and the US border, Ottawa is ideal for hosting clients and colleagues from Canada and America. Pitch, train and present in our fully-equipped meeting rooms, ideal for any business event.

    Vergaderruimtes in Ottawa die voor u werken
    Tap into Ottawa’s diverse industries in our vibrant coworking communities. Connect and collaborate with like-minded individuals in our modern, bright coworking spaces. Drop in and hot-desk, or reserve a dedicated desk to call your own in our open plan spaces and shared offices. Relax in our comfortable break-out spaces when you’re not at your desk and recharge courtesy of a fully stocked kitchen.
    Ontdek andere ruimtes in Ottawa
    Vergaderruimtes Downtown Ottawa, (3)
    Of ontdek het volledige netwerk van vergaderruimtes in Canada .

    Antwoord op uw vragen over vergaderruimtes in Ottawa

    Ons team staat klaar om uw vragen te beantwoorden.
    Huur een vergaderruimte in Ottawa vanaf een minium van $ 29 tot $ 55 per uur voor onze premium optie. Onze vergaderruimtes hebben alles wat u nodig hebt om een productieve vergadering te organiseren en zijn per uur of per dag te reserveren. De ruimtes kunnen naargelang uw behoeften veelzijdig gebruikt worden: als een conferentieruimte, boardroom, ruimte voor sollicitatiegesprekken of trainingsruimte.
    Al onze vergaderruimtes zijn per uur en per dag beschikbaar. Dus als u een vergaderruimte voor een dag wilt huren, kunnen wij u helpen de perfecte match in Ottawa te vinden.
    Vind de ideale ruimte voor uw volgende evenement in Ottawa met ons aanbod aan vergaderruimtes. We hebben verschillende conferentieruimtes, interviewruimtes en trainingsruimtes in onze centres, allemaal uitgerust met de nieuwste technologie, supersnelle wifi en supportteams ter plaatse om ervoor te zorgen dat uw vergadering soepel verloopt.
    Ja, u kunt een vergaderruimte reserveren vanaf minimaal een uur tot een hele week in onze business centres in Ottawa. Boek eenvoudig online, per telefoon of via de Regus-app.
    We raden u aan om uw vergaderruimte van tevoren te boeken om er zeker van te zijn dat er een ruimte beschikbaar is voor u en uw gasten. Wanneer u vooraf boekt, heeft u ook de optie om de indeling van de ruimte te personaliseren en catering te regelen.
    Onze ruimtes zijn volledig uitgerust met modern meubilair en apparatuur voor videovergaderingen, zodat u bij aankomst meteen aan de slag kunt gaan. Ook kunnen we whiteboards, flip-overs, audiovisuele schermen en projectoren in uw ruimte plaatsen, mocht u die nodig hebben.
    Bij Regus zijn onze vergaderruimtes per uur beschikbaar, zodat u alleen betaalt voor de tijd en ruimte die u nodig hebt.
    Als uw vergadering langer duurt dan verwacht, kunt u uw ruimte per uur verlengen, afhankelijk van de beschikbaarheid. Neem contact op met ons team ter plaatse en zij zullen kijken of ze uw kunnen boeking aanpassen aan u en uw veranderende omstandigheden.

    * Alle weergegeven prijzen zijn geldig op het moment van aanvraag op basis van contracten van 24 maanden. Prijzen zijn onder voorbehoud en variëren afhankelijk van de specifiek geselecteerde producten en services. Kantoorruimte en prijzen voor coworking gelden per persoon per maand en zijn afhankelijk van beschikbaarheid. Voorwaarden zijn van toepassing.