home Icon
  • Melbourne
  • Brighton
home Icon

Vergaderruimtes in Brighton

/Per uur reserveren/Volledig uitgerust
Onze vergaderruimtes in Brighton zijn perfect voor brainstormsessies met collega's, om indruk te maken op klanten of voor het houden van productieve trainingssessies. U kunt de vergaderruimtes per uur of per dag reserveren en ons supportteam op locatie staat altijd voor u klaar.
Hoe wij u kunnen ondersteunen in in Brighton :
  • bullet IconTrainingsruimtes, evenementenruimtes en conferentiezalen
  • bullet IconBoek per uur of per dag
  • bullet IconCoworking voor een dag voor on-demand gebruik wanneer u dat nodig hebt
Nu boeken
phone iconOf bel ons op+44 20 3839 9912

Flexibele workspace ontworpen rondom uw behoeften

Onze flexibele, volledig aanpasbare kantoorverhuur is beschikbaar per uur, per dag, of zolang als u nodig heeft.

Privékantoren

Een reeks kant-en-klare, volledig uitgeruste kantoren met alles wat u nodig heeft om aan de slag te gaan.

  • calendarPer maand of per jaar
  • TeamsTeams van alle formaten
Neem contact met ons op

Aangepaste kantoren

Wanneer een standaardoplossing gewoonweg niet volstaat. Pas alle elementen van uw ruimte aan, inclusief meubilair en branding.

  • brandPer maand, per jaar + maatwerk
  • TeamsTeams van alle formaten
Neem contact met ons op

Dagkantoren

Een professionele kantoorruimte on demand. Perfect wanneer u zich moet concentreren en uw beste werk moet verrichten.

  • 24 hour accessPer uur of per dag
  • TeamsTeams van alle formaten
Neem contact met ons op

Kantoor-membership

Flexibele toegang tot dagkantoren waar en wanneer u wilt, op duizenden locaties wereldwijd.

  • Flexible paymentVijf, tien of een onbeperkt aantal dagen per maand
Neem contact met ons op

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag
Kies een hot desk voor een dag of reserveer een vaste werkplek op duizenden locaties.

Vaste werkplek

Huur zoveel bureaus als u nodig hebt in een dynamische, gemeenschappelijke kantoorruimte. Inclusief een zakelijk adres en opslagmogelijkheden.

  • Office deskGereserveerde permanente werkplek
Neem contact met ons op

Coworking voor een dag

On-demand toegang tot inspirerende, coworkingruimtes in een kantoortuin, zodat er altijd een bureau is wanneer u er een nodig hebt.

  • 24 hour accessHot desking per uur of per dag
Neem contact met ons op

Coworking-membership

Wilt u regelmatiger een hot desk gebruiken? Huur een bureau voor 5, 10 of een onbeperkt aantal dagen per maand.

  • Flexible paymentHot desk, zo vaak als nodig is
Neem contact met ons op

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag
We hebben het perfecte pakket voor uw bedrijf, afhankelijk van hoe virtueel of fysiek uw aanwezigheid moet zijn.

Zakelijk adres

Bouw uw bedrijf op en verbeter uw geloofwaardigheid met een virtueel adres voor uw bedrijf op een van onze meer dan 4000 locaties.

  • GlobalOveral een virtuele aanwezigheid
Neem contact met ons op

Virtueel kantoor

Een prestigieus zakelijk adres, met telefoondiensten, een virtuele receptionist en toegang tot ons wereldwijde netwerk van business lounges.

  • KantoorruimteOns populairste pakket
Neem contact met ons op

Virtueel kantoor plus

Dit alles vindt u in onze Virtueel kantoor bundels, plus toegang tot onze vergaderruimtes en 5 dagen kantoorruimte per maand.

  • LidmaatschapOns uitgebreidste pakket
Neem contact met ons op

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag
Vergaderruimtes voor alle doeleinden, overal ter wereld. Beschikbaar per uur, per dag of zo lang als nodig.

Vergaderruimte

Perfecte locaties om elkaar te ontmoeten, samen te werken en sollicitatiegesprekken te houden. Beschikbaar per uur met ons team op locatie ter ondersteuning.

  • Informeer nuMeer dan 10.000 om uit te kiezen
Neem contact met ons op

Ruimtes voor sollicitatiegesprekken

Professionele, privéruimtes voor sollicitatiegesprekken, jaarlijkse beoordelingen of voor het uitvoeren van een onderzoeksgroep.

  • TeamsEen goede indruk maken
Neem contact met ons op

Trainingsruimte

Perfect als u een speciaal ingerichte ruimte nodig heeft met bureaus, whiteboards en schermen voor trainingen.

  • No capitalIngericht voor leren
Neem contact met ons op

Boardrooms

Een professionele kantoorruimte on demand. Perfect wanneer u zich moet concentreren en uw beste werk moet verrichten.

  • TeamsRuimte om indruk te maken
Neem contact met ons op

Hulp nodig?

Plan een 1-op-1-telefoongesprek met een professionele adviseur.

  • Beschikbare agenten wereldwijd
  • Verschillende opties bespreken
  • Een gepersonaliseerde offerte ontvangen
  • Meld u aan en ga aan de slag

Vergaderruimtes in Brighton

    Revolver Lane

    231 Chapel St, Melbourne, VIC, 3181, AUS

    Energise your business with flexible workspace on Revolver Lane. Strategically positioned on Melbourne’s south coast, just 2km from Melbourne Port, Revolver Lane puts you right at the heart of the action. Make the most of your proximity to a major trade hub and win more business in a high-footfall area. Attract new talent and excite your team inside a stylish workspace surrounded by fashion boutiques and upmarket amenities. When you’re commuting or meeting guests, Prahran Train Station is just two blocks away, and you’ll find lots of tram stops nearby.

    Take out an office in Melbourne and join a thriving business community just 5km from the city’s Central Business District. Grab a coffee from our fully stocked kitchens and maximise your productivity with our superfast WiFi. Meet potential clients in our dedicated coworking areas and collaborate with talented professionals. Gather your teams in our fully equipped meeting rooms and use all the latest tech to upgrade your presentations. After work, explore the amenities on your doorstep and enjoy a meal with your team. If your guests need a place to stay, there are plenty of great hotels close to the office.

    Privékantoren vanaf$ 429 /mOntvang een prijsopgave
    Dagkantoren vanaf$ 89 /dNu boeken

    644 Chapel Street

    644 Chapel Street Levels 19 & 20, South Yarra, Melbourne, VIC, 3141, AUS

    Professional and contemporary, our 644 Chapel Street workspace is a great environment to run a business. Based in the heart of hip Chapel Street, you’re just 11 minutes away from the city centre, making it convenient and easily accessible for clients to stop by.

    Take your pick from fully-furnished private offices, well-equipped meeting rooms and open, light-flooded coworking space. Get to know other business owners at the onsite café and enjoy a glorious Melbourne sunset from the terrace.

    580 Church Street

    580 Church Street Level 1, Richmond, Melbourne, VIC, 3121, AUS

    The Richmond business centre is located in an inner-city suburb of Melbourne, just 3km south-east of the CBD. Our 580 Church Street workspace is perfectly positioned in the heart of the Richmond's commercial precinct, and within walking distance to the infamous Chapel Street, Swan Street and Bridge Road. This superb centre occupies the first floor and offers high quality work space with substantial natural light. There are ample amenities for staff and clients that surround the centre including an array of cafes, fitness clubs, restaurants, bars and fashion outlets.

    This location has great transport links with Richmond East Station and Church Street Tram stops within walking distance. Furthermore, there’s easy access to parking for your convenience with substantial under cover and on-grade car parking. The Richmond centre offers a perfect solution for local and overseas companies looking for flexible and fully-equipped offices with comprehensive services at a reasonable price.

    Kantoorpakketten voor regelmatige toegang.

    Kantoor-memberships bieden toegang tot locaties in elke grote plaats en stad. Met lage prijzen en flexibele voorwaarden.

    Kantoorruimte (maandelijkse prijzen)

    5 dagen($ 319 per maand
    10 dagen($ 529 per maand
    30 dagen($ 805 per maand

    We hebben alles voor Brighton

    The historic coastal suburb of Brighton, served by Melbourne’s International Airport 11kms away, is a prime location for business events. Host clients and entice investors in our flexible meeting rooms in this highly accessible and picturesque location in the Garden State.

    Vergaderruimtes in Brighton die voor u werken
    Hold your next meeting in the city of Bayside, in our accessible meeting rooms set against the scenic backdrop of Brighton. Fully-equipped, our rooms offer flipcharts, whiteboards and projectors for a full range of presenting options. Book by the hour on our app or website and customise the layout to give the perfect space for your event. Everything is set up by our onsite support team, who are also available to make sure everything runs smoothly.
    Of ontdek het volledige netwerk van vergaderruimtes in Melbourne .

    Antwoord op uw vragen over vergaderruimtes in Brighton

    Ons team staat klaar om uw vragen te beantwoorden.
    Huur een vergaderruimte in Brighton vanaf een minium van -1 tot -1 per uur voor onze premium optie. Onze vergaderruimtes hebben alles wat u nodig hebt om een productieve vergadering te organiseren en zijn per uur of per dag te reserveren. De ruimtes kunnen naargelang uw behoeften veelzijdig gebruikt worden: als een conferentieruimte, boardroom, ruimte voor sollicitatiegesprekken of trainingsruimte.
    Al onze vergaderruimtes zijn per uur en per dag beschikbaar. Dus als u een vergaderruimte voor een dag wilt huren, kunnen wij u helpen de perfecte match in Brighton te vinden.
    Vind de ideale ruimte voor uw volgende evenement in Brighton met ons aanbod aan vergaderruimtes. We hebben verschillende conferentieruimtes, interviewruimtes en trainingsruimtes in onze centres, allemaal uitgerust met de nieuwste technologie, supersnelle wifi en supportteams ter plaatse om ervoor te zorgen dat uw vergadering soepel verloopt.
    Ja, u kunt een vergaderruimte reserveren vanaf minimaal een uur tot een hele week in onze business centres in Brighton. Boek eenvoudig online, per telefoon of via de Regus-app.
    We raden u aan om uw vergaderruimte van tevoren te boeken om er zeker van te zijn dat er een ruimte beschikbaar is voor u en uw gasten. Wanneer u vooraf boekt, heeft u ook de optie om de indeling van de ruimte te personaliseren en catering te regelen.
    Onze ruimtes zijn volledig uitgerust met modern meubilair en apparatuur voor videovergaderingen, zodat u bij aankomst meteen aan de slag kunt gaan. Ook kunnen we whiteboards, flip-overs, audiovisuele schermen en projectoren in uw ruimte plaatsen, mocht u die nodig hebben.
    Bij Regus zijn onze vergaderruimtes per uur beschikbaar, zodat u alleen betaalt voor de tijd en ruimte die u nodig hebt.
    Als uw vergadering langer duurt dan verwacht, kunt u uw ruimte per uur verlengen, afhankelijk van de beschikbaarheid. Neem contact op met ons team ter plaatse en zij zullen kijken of ze uw kunnen boeking aanpassen aan u en uw veranderende omstandigheden.

    * Alle weergegeven prijzen zijn geldig op het moment van aanvraag op basis van contracten van 24 maanden. Prijzen zijn onder voorbehoud en variëren afhankelijk van de specifiek geselecteerde producten en services. Kantoorruimte en prijzen voor coworking gelden per persoon per maand en zijn afhankelijk van beschikbaarheid. Voorwaarden zijn van toepassing.