Sorry, we kunnen {{term}}niet vinden. Probeer het nog eens.

Vergaderruimtes in Melbourne, Docklands

Level 2, The Lantern, 707 Collins Street, Docklands, Melbourne, VIC 3008

Situated in Australia's largest commercial mixed use development, Collins Square business centre can be found on Level 2, of The Lantern. Conveniently located between the Melbourne CBD and Docklands the area has become a sought-after business address attracting the national headquarters for many of Australia's most well known national brands, as well as the regional centre for a number of multinational corporations. This vibrant location also offers easy access to a world class retail precinct delivering an outstanding mix of staff amenity, food plaza, cafes, restaurants and business services. Access to public transport is among the best in Melbourne with the Collins Street tram at your doorstep and Southern Cross Station, the major railway station and transport hub of Melbourne, within a 1 minute walk. The Lanterns unique architecturally tessellated façade provides excellent natural light and affords expansive views of the surrounding area.

Meer...
Nu boeken

Vergaderruimtes in Melbourne, Docklands

Level 2, The Lantern, 707 Collins Street, Docklands, Melbourne, VIC 3008

Situated in Australia's largest commercial mixed use development, Collins Square business centre can be found on Level 2, of The Lantern. Conveniently located between the Melbourne CBD and Docklands the area has become a sought-after business address attracting the national headquarters for many of Australia's most well known national brands, as well as the regional centre for a number of multinational corporations. This vibrant location also offers easy access to a world class retail precinct delivering an outstanding mix of staff amenity, food plaza, cafes, restaurants and business services. Access to public transport is among the best in Melbourne with the Collins Street tram at your doorstep and Southern Cross Station, the major railway station and transport hub of Melbourne, within a 1 minute walk. The Lanterns unique architecturally tessellated façade provides excellent natural light and affords expansive views of the surrounding area.

Wat is beschikbaar

+61(0)3 8391 3300

  • Volledig scherm
  • Routebeschrijving
  • Street View
Bekijk alle locaties in Melbourne

Wereldwijd vertrouwd

LinkedIn
Cigna
Accenture

Waarom kiezen voor een Regus-kamer?

Beschikbaar per uur

Huur vergaderruimtes per uur voor de tijd die u nodig heeft.

Een ruimte die volledig volgens uw wensen kan worden ingericht

Verander de lay-out van uw ruimte afhankelijk van het doel van de vergadering.

Eenvoudig te boeken

Het is niet nodig ons te bellen: gebruik uw app om snel vergaderruimtes te boeken.

Klaar voor gebruik

Alles in de ruimte staat al voor u klaar wanneer u arriveert.

Kies uw werkruimte

Ruimtes voor sollicitatiegesprekken: ontmoet potentiƫle kandidaten met een ongelimiteerd aantal gasten

Ruimtes voor sollicitatiegesprekken

Ontmoet potentiƫle kandidaten. Er is geen maximum aantal gasten.

Grote, goed gemeubileerde boardrooms met ruimte voor 8 tot 12 personen.

Boardroom

Grote boardrooms met ruimte voor 8 tot 12 personen. Uitgerust met meubilair van topkwaliteit.

Ruimte voor trainingen - organiseer trainingsbijeenkomsten voor uw bedrijf. Er is catering beschikbaar

Trainingsruimte

Richt de ruimte in voor trainingen voor uw bedrijf. Er is catering beschikbaar

Conferentieruimtes - grote vergaderruimtes voor kleinere evenementen en conferenties

Conferentieruimte

Onze grotere vergaderruimtes zijn perfect voor kleinere evenementen en conferenties.

Alle prijzen zijn inclusief

Betaal per uur voor een volledig uitgeruste vergaderruimte, inclusief diverse faciliteiten, meubilair, supersnel internet en een bemande receptie.

Vergaderruimtes als u die nodig hebt: huur ze per uur en betaal alleen voor de voorzieningen die u gebruikt

Gebruik naar behoefte

  • Huur per uur zodat u niet voor meer tijd betaalt dan u daadwerkelijk nodig heeft
  • Betaal alleen voor de extra voorzieningen die u daadwerkelijk nodig heeft voor elke vergadering
Maak uw vergaderruimte zoals u die wilt hebben: verplaats meubilair en apparatuur zodat ze aan uw eisen voldoen

Een ruimte die volledig volgens uw wensen kan worden ingericht

  • Plaats het meubilair en de apparatuur volgens uw eigen wensen en vereisten
  • Gebruik onze presentatieapparatuur en benodigdheden om uw vergadering gemakkelijker te laten verlopen
Vergaderruimtes met snel internet, wifi en telefoonapparatuur naar wens

Technologie

  • Supersnel internet en wifi zijn inbegrepen
  • Telefoonapparatuur is beschikbaar indien nodig
Vergaderfaciliteiten inclusief flipcharts, whiteboards, AV-schermen en -projectors indien nodig

Vergaderfaciliteiten

  • Flip-over, whiteboard en stiften beschikbaar indien nodig
  • Audiovisuele schermen en projectoren beschikbaar
Bemande receptie om uw gasten bij aankomst te begroeten en u te helpen de gewenste AV-apparatuur klaar te zetten

Bemande receptie

  • Professioneel personeel aanwezig om uw gasten te begroeten bij binnenkomst
  • Hulp bij het installeren van de audiovisuele apparatuur die u wenst te gebruiken
Nu boeken

Meer manieren om te werken in Melbourne

Wij bieden meer dan alleen kantoorruimte

...

Professionele vergader-, pitch-, interview-, en trainingsruimtes in Melbourne, Docklands

Vergaderruimte

Klaar om te beginnen - in orde gemaakt voor uw aankomst, u hoeft alleen maar op te dagen en u kunt aan de slag gaan

Dagkantoor

Betaal alleen voor wat u nodig hebt - kies een lidmaatschapsvorm op basis van de ruimte die u het meest gebruikt

Business lounge

Gehandicaptenvoorzieningen}

Beheer uw kantoorruimte via de Regus-app

Regel alles, waar u ook bent

Download de Regus App via de Apple App Store of Google Play.

Download de Regus-app in de Apple App Store      Download de Regus-app in de Google Play Store

Aan de slag

Voor elk bedrijf en elk budget zullen wij u helpen met het vinden van de juiste werkplek.

Aan de slag

Voor elk bedrijf en elk budget zullen wij u helpen met het vinden van de juiste werkplek.