Sorry, we kunnen {{term}}niet vinden. Probeer het nog eens.

Coworking in Sydney, 60 Martin Place, Sydney

Level 1, 2, & 3, 60 Martin Place, Sydney, NSW, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – 60 Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, 60 Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. 60 Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose 60 Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.

 

Meer...

Coworking in Sydney, 60 Martin Place, Sydney

Level 1, 2, & 3, 60 Martin Place, Sydney, NSW, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – 60 Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, 60 Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. 60 Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose 60 Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.

 

Wat is beschikbaar
  • Volledig scherm
  • Routebeschrijving
  • Street View
Bekijk alle locaties in Sydney

Wereldwijd vertrouwd

LinkedIn
Cigna
Accenture

Waarom kiezen voor een Regus co-working ruimte?

Werk waar u ook maar wilt

Co-working is beschikbaar in meer dan 3000 business centers wereldwijd.

Betaal alleen voor wat u daadwerkelijk nodig heeft

U hoeft geen volledig kantoor te huren: u reserveert slechts het aantal bureaus dat u daadwerkelijk gebruikt voor de tijd die u nodig heeft. Co-working is zelfs beschikbaar per uur.

Ga meteen aan de slag

U hoeft niets te organiseren of te installeren: uw werkplek is volledig uitgerust met onder meer een bureau en uw eigen telefoontoestel; ook de nutsvoorzieningen zijn inbegrepen. U hoeft alleen maar op te dagen en u kunt meteen aan de slag.

Kies uw werkruimte

Niet-gereserveerde ruimte voor co-working, hot desking op basis van 'first come, first served'

Niet-gereserveerde ruimte voor co-working (hot desking)

Een bureauruimte op ieder gewenst moment, op basis van 'first come first, served'.

Gereserveerde ruimte voor co-working, uw eigen permanente speciale werkplek

Gereserveerde co-working (een permanente werkplek)

U heeft uw eigen bureau met alle voordelen van een fulltime kantoor in een gemeenschappelijke kantoorruimte. Uw eigen telefoonlijn en handset zijn inbegrepen.

Alle prijzen zijn inclusief

Ongeacht het pakket dat u kiest, krijgt u een volledig ingerichte werkruimte met daarbij diverse faciliteiten, supersnel internet en een bemande receptie.

Huur een bureau per uur, per dag of per maand

Gebruik wat u nodig heeft

  • {Huur een bureau per uur, per dag of per maand zodat u niet meer betaalt dan u daadwerkelijk nodig heeft
  • Een kosteneffectieve manier om personeel in te zetten voor uw bedrijf
Collaboratieve werkruimte in een sociale, gedeelde omgeving

Een collaboratieve werkruimte

  • Werk in een gezellige gemeenschappelijke omgeving
  • Ideaal voor bedrijven die graag willen netwerken
Veilig, zeer snel internet inclusief instellen beschikbaar

Technologie

  • Veilig, supersnel internet beschikbaar
  • De installatie van telecomdiensten is inbegrepen
Keukenruimte met de nodige faciliteiten om thee en koffie te zetten

Faciliteiten

  • Keukenruimte met de nodige faciliteiten om thee en koffie te zetten
  • Vergaderruimtes zijn te huur per uur
Verhuis uw kantoor naar een center in het wereldwijde Regus-netwerk zonder extra kosten

Wereldwijd netwerk

  • Verplaats kosteloos uw werkplek naar het door u gewenste Regus center
  • Beschikbaar in 3000 business centers wereldwijd
Professionele werkomgeving met schoonmaak- en onderhoudsdienst

Professionele werkomgeving

  • Schoonmaak en onderhoud van het kantoor
  • Een receptioniste om gasten te woord te staan
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Voordelen

  • Regelmatige Regus netwerkevenementen en activiteiten
  • Een professioneel adres voor uw klanten

Meer manieren om te werken in Sydney

Wij bieden meer dan alleen kantoorruimte

...

Professionele vergader-, pitch-, interview-, en trainingsruimtes in Sydney, 60 Martin Place

Vergaderruimte

Klaar om te beginnen - in orde gemaakt voor uw aankomst, u hoeft alleen maar op te dagen en u kunt aan de slag gaan

Dagkantoor

Betaal alleen voor wat u nodig hebt - kies een lidmaatschapsvorm op basis van de ruimte die u het meest gebruikt

Business lounge

Gehandicaptenvoorzieningen}

Beheer uw kantoorruimte via de Regus-app

Regel alles, waar u ook bent

Download de Regus App via de Apple App Store of Google Play.

Download de Regus-app in de Apple App Store      Download de Regus-app in de Google Play Store

Aan de slag

Voor elk bedrijf en elk budget zullen wij u helpen met het vinden van de juiste werkplek.

Aan de slag

Voor elk bedrijf en elk budget zullen wij u helpen met het vinden van de juiste werkplek.