bel
Regus

Neem vandaag contact met ons op

Bel:0800 020 2000

Stuur ons een e-mail Boek een rondleiding Maak account aan Inloggen

Spreek met ons team0800 020 2000

Stuur ons een e-mail Download onze app

Het is eenvoudig om aan de slag te gaan

Er zijn drie eenvoudige opties.
  • Fulltime
    Vanaf € 4,70
    (per persoon per dag)

    Eigen kantoorruimte voor één persoon of een heel team, van één maand tot jarenlang

  • Parttime
    Vanaf € 6,90
    (per persoon per dag)

    Kies een pakket van 5 of 10 dagen waarmee u flink bespaart

  • Betaal voor wat u gebruikt
    Vanaf € 19,00
    (per persoon per dag)

    Download onze app, vul uw creditcardgegevens in en maak meteen on demand gebruik van onze business lounges, vergaderruimtes en dagkantoren

Kies een locatie in Almere

Gebruik ons business center voor een uur, een dag, een week, een maand of jarenlang.
Prijzen zijn per persoon per dag op basis van een contract voor 24 maanden, op basis van beschikbaarheid.

Busplein 36-38

Het bekroonde Top Tower-gebouw met modern faciliteiten is gelegen in het Hart van Almere tegenover het station.

Kantoor aan het raam € 5,60 - € 18,60
Intern kantoor € 4,90 - € 14,50
Co-working € 4,70
Virtueel kantoor € 2,14 - € 6,24
Ontvang een prijsopgave

Locaties in de buurt van Almere

Laren

1251 MA

Plein 1945 nr.27

Een dynamische en inspirerende locatie met comfortabele inrichting en goede faciliteiten centraal gelegen in het gezellige Laren.

Kantoor aan het raam € 10,40 - € 37,20
Intern kantoor € 10,30 - € 21,70
Co-working € 7,30
Virtueel kantoor € 2,47 - € 8,74
Ontvang een prijsopgave

Baarn, Baarn

3741 LR

Baarnse Dijk 4D

Locatie op het bedrijventerrein De Drie Eiken, direct aan A1 bij afslag Baarn met een restaurant en gratis parkeren

Kantoor aan het raam Bel ons
Intern kantoor Bel ons
Co-working Bel ons
Virtueel kantoor Bel ons
Ontvang een prijsopgave

Olympia 1A & B

Dit toonaangevende complex met goede faciliteiten is gelegen in een dynamisch kantorengebied in de regio Gooi en Vechtstreek.

Kantoor aan het raam € 6,70 - € 27,10
Intern kantoor € 6,10 - € 18,30
Co-working € 6,00
Virtueel kantoor € 2,14 - € 6,54
Ontvang een prijsopgave

Dalsteindreef 141

Dit moderne gebouw met vele faciliteiten bevindt zich op een prettige en goed bereikbare campuslocatie net buiten Amsterdam.

Kantoor aan het raam € 6,50 - € 28,40
Intern kantoor € 5,90 - € 19,20
Co-working € 5,70
Virtueel kantoor € 1,84 - € 4,67
Ontvang een prijsopgave

Hardwareweg 4

Een modern en ruimtelijk kantoorgebouw met professionele faciliteiten op een perfecte locatie aan knooppunt Hoevelaken (A1/A28) .

Kantoor aan het raam € 8,50 - € 15,20
Intern kantoor € 8,30 - € 16,60
Co-working € 5,10
Virtueel kantoor € 2,14 - € 6,54
Ontvang een prijsopgave

Amsterdam Arena

1101 BA

Hoogoorddreef 9

Een strategische locatie op het bedrijvenpark Amsterdam Zuidoost. Met een goede bereikbaarheid van de ring en diverse snelwegen.

Kantoor aan het raam € 8,40 - € 28,70
Intern kantoor € 7,40 - € 23,00
Co-working € 7,30
Virtueel kantoor € 2,14 - € 7,50
Ontvang een prijsopgave

Ground, 1st

Een imposant grijs stenen gebouw op het Amstel Business Park. Zeer gunstig gelegen nabij A10 (ringweg) en A2 en diverse stations.

Kantoor aan het raam € 6,40 - € 24,30
Intern kantoor € 6,30 - € 17,00
Co-working € 5,70
Virtueel kantoor € 2,14 - € 6,54
Ontvang een prijsopgave

Eempolis – ground floor

Een modern, licht en sfeervol ingericht gebouw centraal gelegen op de begane grond van station Amersfoort met parkeergelegenheid.

Kantoor aan het raam € 8,20 - € 31,20
Intern kantoor € 7,80 - € 23,30
Co-working € 6,60
Virtueel kantoor € 2,47 - € 7,17
Ontvang een prijsopgave

Meer informatie over onze locaties in Almere.
Bel ons nu op: 0800 020 2000

Alles is inbegrepen

Welke werkplek u ook kiest, wij voorzien u van één overzichtelijke totaalprijs

  • Werkplek

    Een volledig ingerichte en uitgeruste werkplek waar u gewoon binnenstapt, inplugt en meteen aan de slag kunt gaan.

    • Modern en ergonomisch kantoormeubilair
    • Een professionele zakelijke omgeving
    • Gezellige locaties in de plaatsen waar u wilt werken
    • Gebruik van gemeenschappelijke vergaderruimte per uur
  • Services

    Wij zorgen voor elk detail zodat u meer tijd kunt besteden aan wat echt belangrijk is voor u.

    • E-mailontvangst door ons receptieteam
    • Administratieve ondersteuning om u te helpen met taken zoals het sorteren van documenten of het regelen van koerierdiensten
    • Toegang tot printer, scanner en kopieerapparaat
  • Faciliteiten

    Alles wat u verwacht van een modern kantoor, zonder de rompslomp van beheer en onderhoud.

    • Een receptioniste om gasten te woord te staan
    • Een gemeenschappelijke keuken met faciliteiten voor thee en koffie
    • Business lounges en kleinere pauzeruimtes
    • Alle kosten van nutsvoorzieningen inbegrepen
    • Schoonmaak en onderhoud van het kantoor
    • 24/7 beveiliging van het gebouw
  • Technologie

    IT- en telecom-infrastructuur van wereldklasse zonder dat u zich druk hoeft te maken over contracten en onderhoud.

    • Veilig internet en wifi van topklasse
    • Telefoontoestel en telefoonlijnen
    • Gebruik van 50 miljoen hotspots met wifi-verbindingen over de hele wereld
  • Voordelen

    U profiteert van de koopkracht van een wereldwijd opererend bedrijf en een 'kant-en-klare' bedrijfsgemeenschap waar u zich bij aan kunt sluiten.

    • Exclusieve toegang tot het Regus Marketplace-programma met kortingen op toonaangevende merken
    • Up-to-date agenda van evenementen en activiteiten binnen de Regus-gemeenschap
    • Regus app voor het boeken van werkplekken onderweg
  • Lounges

    Zorg voor een vaste basis op één locatie en maak vervolgens gebruik van ons hele netwerk.

    • Walk-in toegang tot ons wereldwijde business lounge-netwerk op meer dan 2000 locaties
    • Lounge-lidmaatschap op 800 luchthavens in de hele wereld
  • Opties

    Creëer uw eigen werkplek met een breed scala aan opties die u naar wens kunt configureren en aanpassen.

    • Kies de werkwijze die het best bij u past
    • Configureer de inrichting van uw werkplek
    • Kies uit verschillende stijlen meubels
    • Pas uw werkplek aan met branding-opties
  • Flexibiliteit

    Flexibiliteit is de kern van alles wat wij doen, dus als uw bedrijf verandert, veranderen wij met u mee.

    • Gratis verhuizen
    • Werkplekken uitbreiden of inkrimpen wanneer dat nodig is
    • Als u een werkplek huurt zonder die gezien te hebben en als u er tijdens uw intrek in de eerste week niet tevreden over bent, dan kunt u zonder kosten verhuizen naar een andere werkplek
De enige uitzonderingen zijn variabele kosten zoals telefoongesprekken, kopieën, koffie en geavanceerde technologie.

Gebruik ons hele netwerk

Vestig een basis op één locatie en maak van alle 3000 gratis gebruik
U vindt ons overal, dus er is altijd wel een business center bij u in de buurt.

Stadscentra

Buiten de stad

Vliegvelden

Treinstations

Langs de snelweg

Bibliotheken

Winkelcentra

Universiteiten

Hotels

72 locaties in Nederland

3000 over de hele wereld in 120 landen

Sluit u aan bij de beste business community

Maak nieuwe contacten, maak kennis met lokale bedrijven, wissel ideeën uit voor nieuwe zakelijke kansen.

Bij de koffieautomaat

Drink samen een kopje koffie in de sfeervolle gemeenschappelijke ruimte

Informele events

Ontmoet andere professionals tijdens onze events

Netwerkevents

Leg contacten met honderden mensen tijdens onze netwerkevents

Jaarlijks congres

Laat het werk even voor wat het is en leer van bekende businessleiders

Digitaal

Leg contacten binnen de Regus-gemeenschap via ons sociale netwerk

Regel alles, waar u ook bent

Download de Regus App via de Apple App Store of Google Play.

    
Deze website maakt gebruik van cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Cookiebeleid